Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Emily?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes navnet er pent :D rett og slett..

jeg vet om 2 jenter som heter dette. Den ene er så blond det går an og bli, den andre er typisk brunette!! hehe. begge jentene er noen sjarmtroll på hver sin alder (skole alder og barnehage alder) blir glad av å tenke på dette navnet jeg vertfall

Skrevet

syntes det er kjempe fint.. har selv en datter der det er en del av navnet hennes

Skrevet

Pent, men for meg blir det litt for engelsk/amerikansk. Kjenner ei som skriver Emelie, og sier Emeli, det synes jeg er en fin tanke om man bor i Norge. Hva med Amélie? Uttales Ameli :)

Skrevet

Kjempe fint. Har ei niese som heter det. Og hun er skjønn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...