Strawberrywine Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 jeg synes navnet er pent rett og slett.. jeg vet om 2 jenter som heter dette. Den ene er så blond det går an og bli, den andre er typisk brunette!! hehe. begge jentene er noen sjarmtroll på hver sin alder (skole alder og barnehage alder) blir glad av å tenke på dette navnet jeg vertfall
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 syntes det er kjempe fint.. har selv en datter der det er en del av navnet hennes
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Pent, men for meg blir det litt for engelsk/amerikansk. Kjenner ei som skriver Emelie, og sier Emeli, det synes jeg er en fin tanke om man bor i Norge. Hva med Amélie? Uttales Ameli
mumitrolletermammantilmille Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 Kjempe fint. Har ei niese som heter det. Og hun er skjønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå