Gå til innhold

Da er strømpene på plass:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da kan vel mor ta med seg snørra til sengs hehehe bare litt mye forkjølet her!

 

Kose dere i morgen:)

 

Juleklem fra meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skal henge opp her også, men venter til eldste har vært på do først (som er sånn ca snart...)

 

God bedring, og kos deg i morgen du også! :)

Skrevet

Fikk ordnet alle 4 strømpene i dag tidlig kl 05.30, bedre sent en aldri. Sovnet med lillegutt i går kveld, og å vekke meg var ikke så lett, så mannen min ga opp det ;o)

Men jeg våknet kl 05, så da fikk jeg alt på plass i dag tidlig;o)

Juleklem fra meg også! Til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...