Gjest Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Så da kan vel mor ta med seg snørra til sengs hehehe bare litt mye forkjølet her! Kose dere i morgen:) Juleklem fra meg
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Skal henge opp her også, men venter til eldste har vært på do først (som er sånn ca snart...) God bedring, og kos deg i morgen du også!
Nit@™ Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Fikk ordnet alle 4 strømpene i dag tidlig kl 05.30, bedre sent en aldri. Sovnet med lillegutt i går kveld, og å vekke meg var ikke så lett, så mannen min ga opp det ;o) Men jeg våknet kl 05, så da fikk jeg alt på plass i dag tidlig;o) Juleklem fra meg også! Til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå