Gå til innhold

Mye spark. Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29+6.Gutten min har sparket i magen i hele dag. Ikke mye pauser. Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har også vært aktiv i dag, men det tror jeg kan ha en sammenheng med at jeg har knasket alt for mye pepperkakehuspynt osv gjennom dagen... ;p

Skrevet

Min frøken har også mange friske fraspark. Tror det er bare flott, jeg. Her er det nesten sånn at hvis det går for lang tid mellom sparkene så blir jeg nervøs, for hun er aktiv nesten hele tiden.

Skrevet

jeg er 35 uker på vei,og her er det full aktivitet så å si hele tiden:) ta det helt med ro,bare normalt!!

Skrevet

Jeg er 34 uker på vei, og her er det kickboksing døgnet rundt.. :/

Men bedre det enn at det er helt stille.. :)

Skrevet

Her sparkes det og mye gitt! Tror og det er all julegoder som girer opp lillegutt...

Skrevet

her har det også vært full rulle hele døgnet frem til uke 38. da bremsa det veldig ned. selvom kroppen min har fått en liten pause så savner jeg sparkene noe veldig..

er jo ikke så mye plass inni der lengre. er 39+2 i dag. kjenner mest beina som stikker seg så langt ut de kan hehe.. ellers så er det veldig stille.

men jeg kjenner henne da :) så jeg vet at alt er i orden :)

Skrevet

jeg er i uke 40,hun sparker som en gal døgnet rundt, nå er de så harde att det faktisk er utrolig vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...