Gå til innhold

Hva gir dere meg? For en sopp! ang BF(min eks...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ringte han til meg på mobilen, og sa at ute i boda vår står gavene til ungene.....

Greit det, men hvorfor ringte han da ikke på? Vi har vært hjemme, og dette vet han inderlig godt.

Han har vært bort til huset, satt gavene i boda, gått igjen, og så RINGTE han på telefonen for å si akkurat det?

Han har ikke sett ungene på snart et halvt år, og så har han ikke "tid" til å stikke hodet innom døra og si "hei, god jul." engang.....

Jaja, skal vel være glad for at han husket gaver til barna, kanskje...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pappa har også vært her idag med gaver.. de sto på døra når vi kom hjem. Han har aldri tid til å være her han heller.... har vel blitt vant til det etter 23 år..

Skrevet

Hvis han er så jævlig dust mot ungene hadde den gaven blitt borte...... helt av seg selv:)

Skrevet

Ja, kanskje er han flau for hvordan han har oppført seg. Ofte blir det jo bare vanskeligere å vanskeligere jo lengere tide det går.

Men ja, vær glad han husker gaver til barna. Her har ikke bf. tatt kontakt siden okt. Han husker tydeligvis ikke på sønnen sin.. =(

Skrevet

Sjenert? For en barnslig oppførsel!

Skrevet

Han er ikke flau, det er det verste. Han bare lar livet skure og gå.... husker nok ikke hvor lang tid det er siden, heller.

Og han snakker med meg på telefonen. Han ringte for en stund siden, sikkert fordi han trengte å snakke med noen(og underlig nok er visst jeg nærmest til det). Han bor sammen med ei som er sykelig sjalu; han får ikke spøke med damer på jobben, engang;)

Mulig det er hun som står bak måten gaveleveringen skjedde på, men trodde han var mann nok til å kunne snakke med barna i det minste, likevel......

Jeg kunne ikke la gavene "forsvinne", for barna fikk med seg samtalen....

Ja, vi får ta til takke med gavene... Og snart er det barnas bursdager, da husker han bare eldste.. Tror ikke han vet når yngstes dag er....

Det er så synd når fedre er så fraværende. Tenk om det hadde vært annerledes, og barna fikk kjenne sin far ordentlig?

HI

Skrevet

Det er utrolig tåpelig om den nye dama skal få ødelegge kontakten han burde ha med barna sine! Da må mannfolka begynne å sette foten ned! Makan til tøfler enkelte er altså! I tillegg la det gå utover barna sine er helt ufattelig!

Her har ikke bf. noen ny dame å skylde på.. Sønnen min snakker mye om pappa (er bare 1,5 år da, så vet ikke hvor mye han skjønner enda), men det gjør meg så trist at pappan ikke vil opprettholde det gode forholdet de en gang hadde.

Men ønsker dere en riktig god jul :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...