Gjest Sauen - preggers Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Min bestemor ønsket seg ribbeform til jul, og jeg tråla hele bergen men de var utsolgt alle veier. Så nå skal jeg skrive et dikt om at hun får ribbeform når de kommer inn i butikkene igjen over nyttår, og at hun får en eske konfekt i mellomtiden, og så skal jeg klistre diktet til konfektesken... Noen som kan hjelpe? =)
Skravlemamman Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Gate opp og gate ned en by uten ribbeform det er Bergen det. Jeg maste og kjaste i hver en butikk, men nei sa damene vi har ikke slikt. Til slutt ble jeg både sinna og lei derfor ble det bare konfekt på deg. Men etter jul kommer det ribbeformer inn jeg lover da at en av dem blir din.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Ååå, tusen takk, det skal jeg bruke=)
Odine! Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Et forslag her. Det kvalifiserer ikke akkurat til Nordisk råds litteraturpris ;-) Bestemor, du ønsket en ribbeform, men etterspørselen var enorm. Jeg ville gjerne kjøpe, så mye kan jeg røpe, men ingen form jeg fant alt var utsolgt, det er dessverre sant. Til en av de eldste (evt verdigste) i min slekt: blir ventegaven konfekt. Men en ribbeform lover jeg at du får når de nye og bedre kommer til neste år!
Gjest Sauen - preggers Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Tusen takk for morsomt forslag=) Men har allerede skrevet det andre nå... Hehe, nå blir nok mormor sjarmert=)
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Så flinke dere er til å dikte!!! Blir helt satt ut jeg )
Odine! Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Å, nei! Refusert! (Får trøste meg med at oen forfattere blir refusert mange ganger før de får slippe til, feks Levi Henriksen) Jeg får være raskere neste gang ;-) Hvis mormor ikke liker konfekt, kan hun sende det til meg, evt litt ribbe fra ribbeforma. God Jul!
Gjest Sauen - preggers Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 Hehe, det er sant det. bedre lykke neste gang=) virtuell konfekt og ribbe sendes over=)
Odine! Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Nam - nam -virtuelle god-spise-lyder (slike som babyer på 9 mnd lager) sendes tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå