Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 prøvde å ringe til gyn i dag,i håp om at han ikke hadde tatt juleferie enda,men det hadde han jo selvfølgelig. helt til 5.jan! hadde tenkt til å spørre han om jeg kunne ta en kur med provera siden jeg ikke har hatt mensen enda denne mnd, vet at des ikke er over enda, men siden april har jeg liksom hatt en ordentlig mensen i begynnelsen av mnd, og så små blødninger noen dager litt fram og tilbake andre dager i mnd. og denne mnd har jeg ikke hatt noen ting!!!! syns det er veldig rart,men samtidig sikkert veldig typisk,da jeg skal begynne på dobbel pergo kur når jeg får mensen nå....vil jo så veldig gjerne får mensen nå,så jeg får begynt på de! jeg tok en graviditetstest fra billige-tester på torsdag, men den var veldig negativ. så det er vel ikke derfor jeg ikke har fått mensen enda...noen som har noen forslag? blir gal av å gå og vente...burde jeg ta en test til,eller er det ikke noe poeng i det?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. desember 2008 glemte også å skrive at jeg trodde jeg fikk mensen for litt over en uke siden,for jeg hadde så veldig vondt nederst i magen og vondt i brystene...men nei da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå