Stoltest Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Ble oppringt i dag av lege som fortalte at dyrkningsprøve av urin som ble tatt for 2 uker siden viste at jeg hadde hvite streptokokker, dvs. visstnok en urinveisinfeksjon. Fikk beskjed om at jeg må begynne med antibiotika, og test igjen om en uke for å se om det er bedring. Noen som også har opplevd dette? Er bekymret for at dette kan ha skadet foster på noen måte, idet jeg mest sannsynlig har gått med det i over 1 mnd..
Fullt hus :) Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 burde vel være ekspert på dette haha.. har gått på 6 kurer dette svangerskapet jeg pga uvi.. er ikke farlig for fosteret når det er inni magen.. Er vel fare for infeksjoner og slikt i øyer når ungen skal ut om man har uvi.. og så kan uvi føre til for tidlig fødsel... Men så lenge man får behandling så er det ingen fare Ikke no å bekymre seg for
Stoltest Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2008 Tusen takk for beroligende svar!
Elin1980 Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 jeg og er i uke 29 og går på min 3 kur med antibiotika pga urinveisinfeksjon, og nå har det også gått over til nyrebekkenbetennelse fader assa...kjipt, men ufarlig Så ikke bekymre deg du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå