Giinaღ Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Er i uke 36 i morgen. De siste to dagene synes jeg at jeg har kjent litt mindre liv enn vanlig. Kjenner liv men ikke de store bevegelsene på magen som før. Er det noen grunn til å bekymre seg? Hikking, derimot, kjenner jeg ofte
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 HEi Giina hvordan går det med defg? Nå er det ikke lenge igjen=) Hvis du kjenner ungen bevege seg på en eller annen måte i løpet av dagen så er det ikke noen grunn til bekymring. Ungen tar jo mere plass vettu, så da kankje man ikke kjenner de samme bevegelsene man gjorde før pga mangel på plass... Har akuratt hatt samme problem om deg og ikke kjent babyen så mye, men ikke noen grunn hvis du merker bevegelse av en eller annen form! Håper du får en kjempefin jul=) klem
Giinaღ Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 Hei hei, jeg kjente deg ikke igjen pga at du har endret nick :-) Joda, nå begnner det å nærme seg med stormskritt. Føler liksom fortsatt at det er så fjernt, jeg hehe. Jeg kjenner fortsatt godt med bevegelse på kvelden rett før jeg skal sove, men resten av dagen synes jeg det varierer VELDIG. Men du har nok rett, er dårlig plass der inne nå, så det er nok bare grunnen. Er litt ekstra på vakt også jeg da i og med at babyens mage har ligget litt under snitt så den skal følges opp på ultralyd hver 14. dag. Fordelen er jo at jeg får sett lillegutt ofte på ultralyd. ha en super jul du også, så følges vi nok videre på nyåret. klem
Mia77 Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Hei, jeg har det slik som deg. Er 34+2 og har siste uke kjent mindre liv. Bebyen virker sløv på en måte, ikke de helt store og kraftige bevegelsene jeg har kjent før. Jeg ringte føden og var på to ctg forrige uke og alt var helt fint. Hun(jordmoren) sa at så lenge man kjente liv hver dag så var alt fint, og at det godt kunne gå hele formiddagen uten å kjenne noe særlig. Det er trangt der inne nå så hun og da sier det seg selv at det er vanskelig å få kraft nok til å sparke hardt. Blir mer rulling og myke bevegelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå