Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Han har reist på hytta, skulle kommet hjem i dag men kommer i morgen heller. Han er deprimert, og trenger gjerne tiden for seg selv, men jeg begynner å bli alvorlig bekymret fordi han sier så lite, og virker helt på gråten hele tiden. Har tenkt å la ham få være i fred og ta kontakt når han vil noe, men da har jeg ikke hørt noe i det hele tatt. Han ringte bare for å si at han ikke kom i dag. Og så la han på. Hvordan tror dere er den beste måten å forholde seg til ham på? Bare fortsette å la ham ta det i sitt tempo, eller skal jeg ringe for å se hvordan han har det?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 jeg har en deprimert kjærste, og for han har det hjulpet å ikke være alene selv om det er det han egentlig vil. men jeg har dukket opp uventet og fått han med ut.. han har i ettertid klart å se nytten i det.. han får nå terapi og antidepressiva så er i gode hender, har også flyttet mer eller mindre inn til meg for å slippe å være så mye alene.. men det er jo også noe med hvorfor man er deprimert da.. min trengte meg og klarte bare ikke å si det eller gjøre det, så det ble opp til meg. hva din trenger er det bare han og du som kan finne ut av.. men jeg hadde ikke likt at en deprimert mann stengte seg ute av verden på en hytte.. problemer må deales med, ikke stenges ute... masse lykke til!!
Tokatter_USA Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Ring. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå