Gå til innhold

God Jul alle sammen!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle får den julen de ønsker seg!

Og mitt største ønske for julen er at alle små skal få en fin jul med gode og trygge mennesker rundt seg, uten fyll, bråk og krangel! De fortjener det!

Kos dere masse, det skal vi! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne tråden og ønsker også alle sammen en riktig fin og fredelig julefeiring...

Skrevet

God jul til dere alle. Nå ligger pakkene under treet, strømpene er fylt opp og jeg og mannen er rimelig klar for sengen.

 

GOD JUL! :o)

Skrevet

God jul til alle her inne fra meg også.

Ønsker meg bare en fredfull jul. og at ingen har det vondt. Hverken i jula eller ellers i året...

 

Skrevet

Vil også slenge meg på denne og ønske alle en riktig god jul. Her har vi det helt fantastisk avslappende. Snuppa våknet halv 10 og kom inn og vekte oss. (aldri skjedd før) og vi stensov alle mann. Spist julefrokost og sett askepott. Nå skal vi ut å få luft i ansiktet før vi begynner med julemiddag.

 

 

GOD JUL :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...