1prinsesse+1i magen Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Håper alle får den julen de ønsker seg! Og mitt største ønske for julen er at alle små skal få en fin jul med gode og trygge mennesker rundt seg, uten fyll, bråk og krangel! De fortjener det! Kos dere masse, det skal vi!
Kulå Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Slenger meg på denne tråden og ønsker også alle sammen en riktig fin og fredelig julefeiring...
Mille** Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 God jul til dere alle. Nå ligger pakkene under treet, strømpene er fylt opp og jeg og mannen er rimelig klar for sengen. GOD JUL! )
Northernlights Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 God jul til alle her inne fra meg også. Ønsker meg bare en fredfull jul. og at ingen har det vondt. Hverken i jula eller ellers i året...
skorpionfruen Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Vil også slenge meg på denne og ønske alle en riktig god jul. Her har vi det helt fantastisk avslappende. Snuppa våknet halv 10 og kom inn og vekte oss. (aldri skjedd før) og vi stensov alle mann. Spist julefrokost og sett askepott. Nå skal vi ut å få luft i ansiktet før vi begynner med julemiddag. GOD JUL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå