Sushi Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Er gravid med tvillinger-frisk og rask.lurer på å reise til USA (San Diego)for å besøke svigers når jeg er i 25.uke, borte i 14d. Er det noen her med erfaring med lang flytur og tvillinger i magen??? Er jo litt usikker på om det er vågalt eller ikke.fastlegen mente det var ok.
Figa Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Det ville jeg tro gikk fint. Jeg reiste fra Italia til Norge i uke 34 og det gikk kjempegreit uten noen problemer. Legen din har jo også sagt at det var helt ok og det ville jeg stolt på, så god tur!
PennyLane78 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Nå er ikke jeg gravid med tvillinger da, men vi skal til USA (Florida) når jeg er i uke 23 - 25 med vår første. Jeg har snakket med flere leger angående dette og alle sier at det ikke skal være noe problem for meg å dra så lenge formen holder seg. Lykke til og god tur.
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 En venninne av meg flydde til thailand i uke 32. Bare husk støttestrømper på flyet, og reis deg opp og strekk godt på føttene trutt og ofte ombord i flyet:)
Firkløver-Mamma Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 En flytur er en stor påkjenning! Ihvertfall du som bærer tvillinger! I utgangspunktet et risikosvangerskap! Mindre blodgjennomstrømning i placenta, fare for dyp venetrombose, lettere å bli smittet av virussykdommer etc. Hva med å slappe av, lade opp hjemme, gi babyene et godt utgangspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå