Gå til innhold

Flytur til USA i 25. Uke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med tvillinger-frisk og rask.lurer på å reise til USA (San Diego)for å besøke svigers når jeg er i 25.uke, borte i 14d.

Er det noen her med erfaring med lang flytur og tvillinger i magen??? Er jo litt usikker på om det er vågalt eller ikke.fastlegen mente det var ok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg tro gikk fint. Jeg reiste fra Italia til Norge i uke 34 og det gikk kjempegreit uten noen problemer. Legen din har jo også sagt at det var helt ok og det ville jeg stolt på, så god tur!

• 4 uker senere...
Skrevet

Nå er ikke jeg gravid med tvillinger da, men vi skal til USA (Florida) når jeg er i uke 23 - 25 med vår første. Jeg har snakket med flere leger angående dette og alle sier at det ikke skal være noe problem for meg å dra så lenge formen holder seg.

Lykke til og god tur.

Skrevet

En venninne av meg flydde til thailand i uke 32. Bare husk støttestrømper på flyet, og reis deg opp og strekk godt på føttene trutt og ofte ombord i flyet:)

• 1 måned senere...
Skrevet

En flytur er en stor påkjenning! Ihvertfall du som bærer tvillinger! I utgangspunktet et risikosvangerskap! Mindre blodgjennomstrømning i placenta, fare for dyp venetrombose, lettere å bli smittet av virussykdommer etc. Hva med å slappe av, lade opp hjemme, gi babyene et godt utgangspunkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...