Gå til innhold

Hva mener du om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid møblert, og da vi flyttet inn hadde vi en nyfødt og en to-åring. Skal flytte ut 1. januar. Har fått husvert på nakken fordi det er kommet en ripe i sofabordet. Den er nesten ikke synlig med mindre du leter etter den. Nå vil han at vi skal kjøpe et helt nytt bord, men jeg har sagt nei, blant annet fordi det ikke var helt nytt da vi flyttet inn heller. Vi har levd helt normalt, og litt slitasje mener jeg man må forvente etter 3 år, særlig når de leier ut til noen med barn. Har jeg rett, eller må jeg bruke 2500 på nytt bord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vanlig at normal slitasje skal huseier stå for. Står i kontrakten det.

 

Det er vel først når det er ødelagt med vilje, eller utover vanlig slitasje at leietaker må betale.

 

 

Jeg har vært boti en kranglete huseier. Snakket med noen med god peil på dette, å de sa at det skal mye til for at utleier kan ta depositumspengene. Da må man i retten.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg hadde ikke betalt for nytt nei. Så tåpelig...Nei stå på ditt...Det skal mye til for han kommer noen vei med dette.

 

Hilsen utleier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...