Gå til innhold

da satt jeg her alene...uten barna....

Anbefalte innlegg

Skrevet

de skal være hos sin far i hele jula, kommer igjen på nyttårsaften.....

Er første året uten ungene, første året mitt som alene mamma er snart forbi....fy som tiden går....

Håper bare jeg kan klare å kose meg i jula...skal jobbe en del, heldigvis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist. :(

Hva slags planer har du da?

Håper du får en fin jul selv om ungene er hos faren i år. God jul:)

Skrevet

Skal vel ned til mamma i morra da....hvis jeg ikke kommer, så blir jeg henta med makt:P Hehe....

Det går sikkert fint.... Skal ha en liten julaften med de på nyttårsaften da :) men det er jo så lenge til.....

God jul til deg å :)

Skrevet

Samme her, leverte litjen i dag, men han kommer hjem 3. juledag. Trist er det jo, men jeg orker ikke å sitte å sutre og tenke. Det gjorde jeg for 2 år siden, og det var ikke noe gøy. I år har jeg en helt annen innstilling. Jeg skal sove, kose meg med noe godt i glasset sammen med familie og gode venner :)

Prøv å nyt det litt :) God jul!

Skrevet

Da sitter du ikke helt alene, det er bra! :) Det blir fort så fryktelig trist når man er helt ensom og alene.

En uke går kjapt, neste år er det din tur:)

Skrevet

Første jula er vel den verste sier de....

kanskje jeg endelig kan klare å komme til hektene...:)

Men jeg får en veldig god venninne på besøk i dag, skal snart hente ho på bussen, så jeg får jo litt selskap... jeg ligger selv med en litt mild omgangsjuke, så noe i glasset blir det ikke :)

Skrevet

stor klem til deg. er også min første jul som alenemamma, men jeg har alle tre ungene hjemme da, gruer meg allerede til neste år. synd vi ikke har samme jul uten barn da, så kunne vi stukket av til syden de barnefri dagene istedet for å sitte alene, iallefall uten barna.

er en utrolig rar følelse, alene her, ungene i seng. når man tenker på alle de "lykkelige" familiene rundt omkring.... men men, vi klarer oss nok tenker jeg.

har tatt meg et glass vin jeg, og prøver å nyte så godt jeg kan her. men hadde vært kos med en armkrok nå ja...

Skrevet

Forstår deg godt.. Har også lagt ett år som alenemamma bak meg nå. Og det er 1. julen uten snuppa. Heldigvis så skal hun være hos meg i romjulen. Pappan er ikke så nøye på slikt. Desverre!

Håper du får en god jul!

Skrevet

Er litt godt å se at jeg ikke er alene :)

nå har roen senka seg her.......heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...