Gå til innhold

Lesbisk av å si at ei jente er pen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en diskusjon med ei venninne i dag. For jeg sa at ei anna venninne av oss er så nydelig, for hun er faktisk utrolig pen. Men dette reagerte hun jeg sa det til på, for man sa ikke sånn om jenter hvis ikke man er lesbisk.. Vanlig å tenke slik? Jeg er forresten ikke forelsket i alle menn jeg syns er pene heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Er man lesbisk blir man forelska i kvinner.Man er da ikke forelska i alle man syns er pene vel? Forelskelse handler jo om litt mer enn utseende... Du kan jo spørre om venninna di er lesbisk neste gang hun sier at en annen jente er snill eller grei eller smart, det er jo også ofte kvaliteter som gjør at man blir forelska i noen.

Skrevet

Tullet et av venninnen din. SIkkert bare misunnelig for at du sa det om deres felles venninne og ikke om henne.. =P

Selvfølgelig kan man si at ei jente er pen og nydelig uten å være lesbisk!

Skrevet

vet mannfolk kan ha problemer med å si at andre mannfolk er pene. Men trudde det var vanlig at jenter kunne si at andre jenter er pene.

Jeg er overhodet ikke lesbisk, men jeg greier fint å se om ei jente er pen eller ikke. Og tør å si det også.

Skrevet

Hahaha, så fjollete! Jeg synes mange er pene jeg, både menn og kvinner- men jeg er bare forelska i samboeren min!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...