IreneogBirk Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Lurer på hvor mye sukker man skal ha i sukker vann? Min 5 uker gamle sønn har kolikk ser det ut som. så har jeg hørt at sukkervann hjelper.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 1ss sukker til 1 dl vann
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Funker ikke det så øker du dosen til 2SS pr 100 ml vann
IreneogBirk Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2008 hvor mye skal jeg gi ham om gangen? og skal han rape etter det og?
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 de anbefaler en dosering på 5 ml som gis med skje. Jeg pleide å gi fra tåteflaske og mye mer hehehehe og da måtte de rape etterpå ja:) 5 ml pr time er det de anbefaler egentlig.
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har sett tidligere innlegg fra deg og tenker at babyen din kan få for mye mat. Du skrev at han drakk ganske store posjoner og ofte. Magen trenger også hvile innimellom, ellers får de lett kolikk plager. Minsk på antall ml og ha noen timer mellom måltidene, ca 3 og møt suttebehovet med en smokk. Noen trenger å øve på å bruke smokk, du nevnte tidligere at han ikke tok den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå