☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 hei på dere;-) litt uvirkelig, men det føles utrolig bra å være gravid igjen.mistet i aug, og håper spira sitter denne gangen.. er vel 4+5 idag;-)
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer så mye Håper det går bra denne gangen..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer og velkommen inn hit!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2008 takker og bukker;-) har en god følelse denne gangen, samme symptomer som med datteren min..forrige gang som endte i SA, var annerledes på en måte...
meg & to små vampyrer Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 hei, velkommen tilbake:) for en fin julegave:) Er formen bra?
birma og tredjemann Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer så mye! Så kjekt å se deg her. Jeg har "ventet" på deg en stund nå. Denne gangen skal det gå bra, vet du. Jeg er kommet meg til 9+1 nå. Var på ultralyd forrige uke og så et bankende hjerte. Det var veldig betryggende :-) Sist gang mente de at fosteret hadde sluttet å vokse i uke 7 (selv om MAen ikke ble oppdaget før uke 12), så når den lille var 8 uker forrige uke er det jo allerede en milepæl som er passert :-) Kos deg med den lille spiren og god jul!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2008 vampyr: formen er ok...fryktelig trøtt, og litt kresen i matveien, men foreløpig grei form..med nr en ble jeg kvalm i uke 7... Birma: ja, endelig kommer jeg også.så godt for deg å få ul før jul da, og et bankende hjerte er tegn på at det går bra, skal du se.. jeg skal bestille legetime over nyttår, og får uansett ul i uke 12, men tror jeg kan få det før også;-)men, som sagt ovenfor, så har jeg en bedre følelse denne gangen, men er jo litt nervøs også.. når har du termin..det blir vel slutten av juli? jeg har termin 29.aug;-)
birma og tredjemann Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har termin akkurat en måned før deg :-) Lykke til med voksende mage!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Ja, jeg ble også kvalm i begge graviditetene i uke 7. Så her er det kvalmefest:) h ehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå