Gå til innhold

noen som er følsome?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:-)jeg begynner fort å dra på tårene, nesten litt flaut noen ganger. så på tegneserien "todd og kopper" gråt flere ganger ,å det er ikke likt meg,så den sammen med fadderungen min så han ble nyskjerrig på hvorfor jeg gråt å da svarte jeg han med en klump i halsen med alt jeg sa . vis jeg ser på en film der noen nettopp har født og holder barne i armene så gråter jeg haff,blir sååååå lykkelig på en måte v tanken på at det er sanrt meg.

flere som har det sånn?

(er 19uker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha! Jeg gråt også da jeg så den filmen!! :D Måtte le av meg selv etterpå;) Det som er mest rørende, er som du sier, når noen har fått en baby, eller bare smiler til en baby ellernoe så strigråtet jeg. jeg kan f.eks ikke se på ekstrem oppussing på tv3 for jeg blir så sinnsykt rørt av glade folk...haha :)

Skrevet

Jeg griner for alt oxo,ei dame som sa på tv,jeg er heldig som har denne kjekke mannen til mann. Da sipper jeg og fatter ikke hvorfor...

hehe

Skrevet

jeg er også ektra massssssse følsom... blir lei meg av ingenting.... alt fra hvordan folk reagerer når jeg sier jeg skal ha en til.. til hva som skjer på tv.. heh... det er jammen ikke lett å holde det i sjakk... :)

Skrevet

ja, veldig følsom.. tårene spretter frem som bare det.... er i uke 15

Skrevet

hehe, ja er innmari følsom. svigerinna mi fikk en liten for ca en uke siden. og da jeg fikk nyheten om det på mld begynte jeg nesten å gråte, ble skikkelig rørt!

Skrevet

Jeg sto i lekebutikken før jul og fikk mld om at en venninne hadde født samme dag.. da sto jeg og gråt. Midt i butikken med briotog i hånda.

Jeg kan heller ikke se på ekstrem oppussing. Griner i strie strømmer.

Programmer med fødsler er helt håpløst, da er jeg ustoppelig. Griner så ille da at mannen kommer og lurer på om alt er bra.

Så du er ikke helt alene med å gråte lett om dagen nei! :P

Godt å lese vi er flere.

Skrevet

Jaaa gjett om! Tar så lett til tårene når jeg ser på tv om noe som er rørende! Var innpå her og leste om folks historier som er lagt ut og måtte tørke tårene mange ganger!

Litt pinlig når en er sammen med andre noen ganger.

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...