*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Min samboer mistet kameraten sin i bilulykken i Drammen idag. Prøver å prate med han, men han er bare stille?! Snakker til tider om alt annet men ikke om det som har skjedd. Er jo her for han, men veit ikke hva jeg skal si? Her er ulykka: http://dt.no/article/20081223/NYHET/116058634/1063/NYHET#
Alba44 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Bare det å være der for han er nok det beste. Vis at du gjerne vil prate, men gi han også rom for stillhet. Det første som kommer er vel sjokk. Deretter sorg og savn. Fryktelig trist..
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Alle reagerer forskjellig når slike tragiske ting skjer. Du må nesten bare gi han tid... Skjønner du vil være der for han, men om han ikke vil snakke, så vil han ikke snakke. Det kommer nok til å bli en rar jul for dere, men ikke press og mas på mannen din. Jeg vet så altfor godt hvordan det er å miste en venn i bilulykke... Varme tanker til familien og venner.
melkekua™ Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Så grusomt ( SAmboeren din har nok mye å bearbeide, og det er nok ikke usannsynlig at han har fått seg et lite sjokk. Sikkert mange tanker som svever i hodet hans. Bare det at du er der for han sier masse. Berøring sier ofte mer enn ord.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2008 Nei jeg kommer ikke til å presse han eller mase.. Skjønner han trenger tid. Får bare så vondt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå