Snappie Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Kjipe greier. Synes synd på oss. Min mann og meg og selvfølgelig lille gulljenta... Hun har vært syk hver 14. dag etter at hun startet i barnehage i september. Og nå er hun syk på nytt. Ringte til legekontoret i morges og måtte forsvare meg til de grader for at hun skulle få komme til. Legesekretæren holdt nesten det rene avhør av situasjonen. Jeg synes det skal være nok med at hun ikke er 1,5 år enda og har hatt feber i 3 dager og ikke er i form. Til slutt sa jeg det til henne med gråten i halsen at jeg var ikke interessert i å krangle meg til en legetime og at jeg heller fikk ta henne med til legevakten eller barneklinikken i dag eller i morgen. Så vi fikk en time til slutt. Legen kunne høre litt surkling på lungene og rødhet i halsen. Men blodprøven var normal. Så vi fikk en resept på antibiotika å ha i tillfellet vi følte hun ble verre i julen. Så kjipt at hun er syk. Grinete og veldig klengete og er trøtt og slapp og spiser lite... Hvor lenge tar det som regel før man blir frisk av en forkjølelse? Altså kvitt feber og tilbake til vanlig almenntilstand? Noen andre som synes synd på seg selv med sykt barn i julen???
Ksenia & Anjem Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Vi har vært masse syke alle 4, men nå er det noenlunde greit..Eldstemann hoster litt og mini har litt diare, men ellers er vi okei hele gjengen.. Gudskjelov ingen feber eller noe slikt.
En Prins + Prinsesse Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 det kommer veldig ann på hvor lang tid det tar... det er vel opp å ned fra barn til barn! gutten min har øre betennelse og betennelse i tissen han!! huff syntes så synd på han, får hver gang han tisser har han sååå vondt!!! var hos legen i dag da, kom rett inn å fikk denne beskjeden med en gang.. takk og lov! greit å vite hva det er lissom..
Musemor med tre søte små Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Vi har en liten gutt som kaster opp og har løs mage
Alba44 Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Lille skatten min har feber og er blitt forkjølet. Allmennstilstanden hans er bra da, så håper han blir bra igjen raskt.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Her så har snuppa hatt høy feber på 3 dagen...håper virkelig den ikke er så høy i morgen! I ettermiddag bikket den over på 40,2 da var det greit å ha litt paracet i hus ja! Veldig slapp og utrolig sutrete, men hjelper litt med paracet da... så om hun har feber i morgen kommer vi til å gi henne litt paracet slik at hun iallefall kan kose seg litt stakkar. Gooood bedring til både store og små som er syke!
Ranveig R Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Her i huset er det berre mannen som er på topp. Eg har ikkje feber lenger (låg på 39,5 - 40 frå tirsdag - lørdag), men hostar noko inn i granskauen (låg våken fleire timar og hosta og hosta og hosta i natt). Storebror på 3 begynte med feber og hoste onsdag kveld og er enno ikkje bra. Hadde 39 i feber no når han la seg (er litt bedre enn før, han har lagt på rundt 40 sidan onsdag), og lilletuppa på 13 mnd har litt feber (38), hostar og er snørrete. Storebror har vore heilt utruleg sutrete heile siste veka, så eg HÅÅÅPAR at han er bedre til i morgon, det hadde vore kjekt å kunne kose seg på julafta utan å tilbringe heile dagen med ein sutrete 3-åring på fanget (og ein 1-åring i puppen). God jul og god bedring til oss )
mai mammaen til to Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 eldste her begynte på søndag med feber og ørevondt. ringte legen i går og fikk komme til. hun hadde fått ørebetennelse.. fikk pencilin og i dag har hun vært i topp form. ingen feber og ingen vondt... og ikke klengete.. så GOD bedring.
agent007 Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Jepp her har minstemann fullt utbrudd med vannkopper.. Ikke noe kjekt og merker at han har ganske vondt. Har ganske store, irriterte vannkopper.. Stakkars liten.. :-(
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Vi er vel i oki form. Men,jeg og snuppa på 3,5år er potte sausa forkjøla:( Hoster og nyser i ett sett. Men,overlever nok ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå