Sjørøveren&Brumlen Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 natt til lørdag 20.12 klokken 0215 kom lille Johan til verden, 2 dager før termin. 3810 gram og 50 cm lang og helt fullstendig nydelig. ankom føden 2200 med 4 cm åpning og rier med 3 minutters mellomrom og 4 timer senere var han ute. stolt over å si jeg klarte meg kun på pittelitt lystgass og en 5 minutters tur i varmt vann (vannet funket ikke særlig). Kun et par smårifter og, så det er jo supert! kunne ikke hatt en bedre fødselsopplevelse! Nå er vi hjemme og koser oss og lillegutt er bare så snill og god<3 God jul alle sammen og lykke til til alle !!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Så bra at du fikk en fin fødselsopplevelse, håper eg får en like fin=) Lykke til videre, å kos deg masse i jula med den lille gutten og dine God jul
Hepa85 Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer så mye =) Kos deg i julen med den nye lille skapningen!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer så masse Eirin!! Han e jo bare heilt nydelig, finaste gutten!!;) No blir det spennande å se om vi komme i samme barselsgruppe:D Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå