Duddlidu Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Idag skulle jeg på ridetur med noen bekjente, og tenkte jeg skulle ta en test før jeg dro, sånn i tilfelle... har ikke lyst til å ta noen kjangser.. Hadde skikkelig dårlig tid, så ventet ikke så lenge på den testen. Den var negativ en stund, så jeg dro av gårde i den tro at den var negativ. (ikm i morgen eller i overimorgen). Da jeg kom tilbake fikk jeg ett innfall av å plukke testen opp av søppla igjen, og jommen var det to streker der! (billigstrimmel). Så måtte ta en til. Var blank lenge, men så dukket det opp en svaak strek etter 10-15 min. Var jo på kveldsurin så kan jo hende den var skikkelig utvanna. Oioioi, så spennende i morgen tidlig da! Godt jeg hadde kjøpt inn mange billigstrimler! Blir fin julegave Har prøvd en stund nå, så har kommet til det stadiet hvor jeg avfeier eventuellle symptomer (har hatt fantomsymptomer i mange måneder før). Men når jeg tenker etter så har jeg vært skikkelig humørsjuk, øm i tannkjøttet og litt stikkinger i magen den siste uka. Vet ikke om jeg får sove i natt!!
LilleSolaMi<3 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 hei=) husk sjekk pakningen og se når man skal lese av svaret,så du ikke ser på resultatet etter at man skal! en test kan vise falskt positiv om man leser av for sent! aner ikke hvor lenge man kan vente for å lese av resultatet på billigstrimler,men bare et lite tips=) mener ikke å ta fra deg håpet altså,bare tenkte i og med det gikk så lang tid før den ble positiv! lykke til,og håper at den er positiv i morgen tidlig=)))) og god jul=))
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Spennende:) Masse lykke til:) Håper du får tid til å skrive hvordan resultatet blir i morgen da....God jul
Duddlidu Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2008 Tok en test kl. 04.40 i natt.. våknet og fikk ikke sove igjen, hehe. Har bare sånne billigestrimler så må vente en stund på de. Ventet og ventet og etter ca. 8 minutter kom det en svaak strek på testen, men den er fullt synlig altså, selv om den er svak. Likevel er jeg ikke 100% sikker kjenner jeg, enda den var kjempetydelig rosa strek på testen når jeg sto opp igjen kl. 7.30 idag. Så etterpå må jeg frese ned på apoteket å kjøpe en mer tydelig test! Blir nok en digitaltest eller noe slikt. Spennende altså!! Håpløst å tyde disse billigstrimlene, blir jo helt tussete av det! Nå venter jeg bare på at klokka skal bli 10.00 og butikkene åpner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå