den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 hei, dere er vel opptatt med helt andre ting nå ikveld,men jeg prøver likevel. Jeg er 13 +4 idag,og alt har vært fint til nå. Våkner idag med friskt blod på dopapiret,og etter det har det bare fortsatt. Synes det blør en del, bruker innlegg. Ikke hatt blødninger før i svangerskap. er det noen her som har opplevd liknende? Vet jo at en del blør,men det er gjerne fra starten av? Ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se,men setter pris på erfaringer... Og så lille julaften da....
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 hadde jeg vært deg hadde jeg ringt føden å hørt med de. Jeg ville forlangt en UL kanskje.. Lykke til. Det er ikke noe kjekt i det heletatt.
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 tror jeg venter til imorgen med evt ul. er på juleferie i Gokk, litt av et prosjekt å komme til sykehus/ ultralydmaskin. det er jo uansett ikke så mye å gjøre noe med, men hvis det fortsetter utover formiddagen imorgen hadde det kanskje vært kjekt å vite hva som er realiteten..Takk for svar,forresten. kjenner at jeg har behov for å lufte tankene litt. Min mann ankommer først ikveld.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Det kan jo være det er så enkelt som ett blodkar som er sprukket.. Det skjedde med meg sist svangerskap. For å si det sånn jeg stod på badet og det bare randt nedover ene foten.. Men det viste seg heldigvis at lillemann hadde det helt supert.. La oss krysse fingrene for at det kun er derfor.. Lykke til videre. Og ha en god jul
Bella_mamma til Benita Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Hei:-)du kan ringe legevakten da får du svar med en gang om hva som blir vurdert.ring og fortell din historie så vil en lege bli oppringt for å kunne gi deg sin mening.det har jeg gjort mange ganger da jeg er usikker. håper alt er bra OG GOD JUL<3
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2008 god jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå