Gå til innhold

GTstrimler fra billig-tester....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det skjedd at noen testet negativt på dem, men positivt på CB eller QR staver???

Jeg er 5 dager over IKM og tester fortsatt negativt. Jeg lurer så på om jeg er gravid eller ikke.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kaaanskje kaanskje jeg testet positivt med disse billig-strimlene ikveld, 2 dager før IKM på kveldsurin. To streker har dukket opp, men ganske svak og etter ca. 10 - 12 minutter. Håper veldig at den er positiv, blir kjempespennende i morgen tidlig. Så jeg tror kanskje de er ganske pålitlige. Men det er jo forskjell på hvor raskt man produserer hcg.. og kanskje du har hatt senere eggløsning?

Hilsen meg

Skrevet

jeg har testet med 10 stk da, så sannsynligheten for at alle de ikke stemmer er jo ganske liten :P

Men hadde ikke sen EL for jeg testet meg.

forrige gang jeg var gravid fikk jeg svar etter 3 uker.

Men mistet for litt over en mnd siden da, så kan jo være derfor mensen ikke kommer. men jeg har så mange symptomer også.....

Skrevet

Mine erfaringer er at jeg testet positivt på QR og negativt på de strimmel testene. Har vært hos legen å fått graviditeten bekreftet, og har i ettertid testet med strimmel igjen bare for gøy, men de viste enda negativt.. først etter 4 dager etter IKM testet jeg pos på strimmel tester..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...