Tokatter_USA Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Oppskriften inneholder jo mel, sikkert for å tykne den. Hva kan jeg bruke i stedet? Glutenfri mel? Potetmel? Ingenting?
prekæs Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Ingenting går bra. Altså har lagd hjemmelaget surkål en gang og oppskriften inneholdt ikke mel.
Tokatter_USA Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 Kjempefint! Takk! Mannen min er ALDRI på computeren, vet ingenting om verken email eller internett, facebook eller dataspill. Men nå er han imponert. Jeg skriver et matlagingsspørsmål her og får svar i løpet av få minutter! Hver gang!
Tokatter_USA Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2008 Han aner ikke hva han går glipp av. Og bra er det, for vi trenger ikke to personer i huset som sitter på PC'n hver gang de får en sjanse. Han har TV'n sin, han. Heldigvis har han vent seg til mobil....
prekæs Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Litt artig. I morgen kommer hun som kjenner søsteren din. Morsomt hvor liten verden er:)
Tokatter_USA Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2008 Ja, det er det. Du får hilse og si god jul! God jul til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå