Uro4 Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Ingen ting som frister... Kjenner jeg blir sur og grinete..
Uro4 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 Drakk et glass melk, det hjalp i 20 minutter.... buhu...
LizzyG Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Jeg slet med halsbrann når jeg var gravid, og da hjalp hvertfall sånne drops som det står ord på og som bruser litt i munnen. Husker ikke hva de heter.
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Dersom du er gravid kan du prøve Gaviscon, den legger som som et lokk over magesekken slik at den skal forhindre/mildne halsbrann. For meg har denne vært veldig effektiv. Er du ikke gravid skal Link være bra. Nyco kan også hjelpe.
Uro4 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2008 Er gravid... Brukte gavison(eller hva den het) forrige gang jeg var gravid, men sleit med å få den i meg.. Forrige gang hadde jeg kanskje halsbrann de siste tre ukene.. Nå er jeg kun i uke 11.... Hjelpes.. Må nok kanskje prøve apoteket varen... uff, men hvis det er den eneste som hjelper...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 når jeg gikk gravid spiste jeg nok kilovis med mandler på nettene hehe....det hjelper iallefall litt :-)
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Jeg er også gravid, og prøvde alt mot halsbrann. Banan funket noe, sammen med et glass melk. Det som var mest effektivt var akupunktur hos JM, så anbefaler det om din JM kan det. :-)
Uro4 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2008 Det skal jeg sjekke ... Takk for tips..her skal alt prøves..
Gjest Sauen - preggers Skrevet 23. desember 2008 #11 Skrevet 23. desember 2008 Har du brukt flytende gaviscon eller tyggetablettene? For jeg syns den flytende smaker dritt, mens jeg elsker tyggetablettene, syns de er gode, hehe=) Ellers bør du unngå sterk og mye mat, unngå å spise de siste timene før leggetid og unngå mye kullsyre, tobakk, koffein og alkohol. Det hjelper å ligge med hodet høyt om natta, ved å bygge opp med puter. Av mat osv som hjelper kan jeg nevne lovehearts, vaniljeyoghurt, vann, isbiter, fløte, en slurk med matolje (ikke så godt men...) og banan=)
stjertløvetann Skrevet 23. desember 2008 #12 Skrevet 23. desember 2008 Eh... leste over her at Link er bra hvis man IKKE er gravid..? Hrmf! Jeg spiste det over en lav sko på slutten av svangerskapet, og det var de på apoteket som fant det til meg, og de visste at jeg var gravid for å si det sånn Hva er det som gjør at man ikke skal bruke Link som gravid da, og hvor farlig er det?? Nysgjerrig nå..
Gjest Sauen - preggers Skrevet 23. desember 2008 #13 Skrevet 23. desember 2008 Iflg felleskatalogen er det ikke påvist skader på fosteret, og link kan brukes under graviditet. så det var nok greit=)
stjertløvetann Skrevet 23. desember 2008 #14 Skrevet 23. desember 2008 Takk Sauen, godt å høre! Ble nesten litt småstressa jeg nå.. Da kan jeg jo isåfall anbefale Link jeg da Det funka iallefall bra på meg!
Mor&barn Skrevet 24. desember 2008 #15 Skrevet 24. desember 2008 Novalouzid fåes kjøpt på apoteket. Jeg hadde ikke overlevd uten tror jeg. Smaker i grunn greit også ) Løp og kjøp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå