Gå til innhold

var på UL I DAG!!!11+5


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg sett at jeg skal ha baby og at alt ser bra ut og tør slippe jubelen løs. Beste julegave jeg kunne fått dette...

 

Fosteret var ca 6 cm langt og han sa jeg var 12 uker og noe ca så da skal jeg bevege meg over på 2 trimester oxo..

 

Endelig tør jeg glede meg....

 

 

klem til alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra - kjempe flott at alt står bra til... Slipp jubelen løs :))

 

God jul :)

Skrevet

Så bra! Herlig julegave det <3

Skrevet

Takk damer-.

 

God Jul

Skrevet

Så herlig julegave du har fått.:) Kos deg masse fremover.:) Jeg skal ta abort etter jul pga barnefaren gjorde det slutt i går. Fin julegave å få.:( Og siden jeg har skader i nakken så vil jeg ikke klare å ta vare på barnet alene, det blir for tøft.

 

DU er heldig.:)

 

Juleklem til deg.:)

Skrevet

Jeg var på ul igår, er 10+3, hun satte meg tilbake 3 dager. Den lille frosken var 3 cm!! Lå og sprellet som bare det der inne, og legen mente det så friskt ut!

 

Så nå får besteforeldre vite det idag! :-D

 

God jul!

Skrevet

Vel ser ikke ut som en bra mann for deg det der uansett,og med litt styrke og hjelp kan du klare dette,tenk deg godt om,abort er ingen enkel løsning...

 

Ja jeg er heldig men jeg er oxo alene om dette på en måte,og dette skal jeg klare.

 

 

Varm klem til deg oxo

Skrevet

wow så deilig for deg oxo se.... kan glede seg nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...