Anita*født* Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Da har jeg sett at jeg skal ha baby og at alt ser bra ut og tør slippe jubelen løs. Beste julegave jeg kunne fått dette... Fosteret var ca 6 cm langt og han sa jeg var 12 uker og noe ca så da skal jeg bevege meg over på 2 trimester oxo.. Endelig tør jeg glede meg.... klem til alle
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Så bra - kjempe flott at alt står bra til... Slipp jubelen løs ) God jul
Gjest Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Så herlig julegave du har fått. Kos deg masse fremover. Jeg skal ta abort etter jul pga barnefaren gjorde det slutt i går. Fin julegave å få. Og siden jeg har skader i nakken så vil jeg ikke klare å ta vare på barnet alene, det blir for tøft. DU er heldig. Juleklem til deg.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 Jeg var på ul igår, er 10+3, hun satte meg tilbake 3 dager. Den lille frosken var 3 cm!! Lå og sprellet som bare det der inne, og legen mente det så friskt ut! Så nå får besteforeldre vite det idag! :-D God jul!
Anita*født* Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2008 Vel ser ikke ut som en bra mann for deg det der uansett,og med litt styrke og hjelp kan du klare dette,tenk deg godt om,abort er ingen enkel løsning... Ja jeg er heldig men jeg er oxo alene om dette på en måte,og dette skal jeg klare. Varm klem til deg oxo
Anita*født* Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2008 wow så deilig for deg oxo se.... kan glede seg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå