* 5 om dagen * Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Vi skal ha noen hit på nyttårsaften, og deriblandt nevøen min,som er utdannet kokk...gruer meg allerede..hehe... jeg har jo ingen utdannelse,bare vært husmor i 20 år. Håper det går greit denne gangen også, han var strålende fornøyd i fjor også...men det er lissom en prøvelse hver gang, og han vil ikke hjelpe...hehe..han er jo gjest :-))) og ikke har jeg trening i å lage kalkun heller,det er jo bare hver nyttåraften...
prekæs Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Slapp av. Jeg har en kokk til bords i morgen jeg og. Han er nok glad for å slippe å lage maten selv for en gangs skyld:)
Gjest mphs Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Jeg er bare glad hver gang noen andre lager mat til meg. For det er ikke ofte. Så ikke tenk på det.
Tokatter_USA Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har invitert venner til julemiddag i mange år. Overraskelsen var stor et år da en av guttene hadde med seg sin nye venninne. Jeg kjente henne litt, visste at hun var kokk, men ikke at de var sammen, og ikke visste jeg at han skulle ta henne med før de stod på terskelen kl. 18 julaften! Da var det ikke så mye jeg kunne gjøre med det.... Men hun roste maten opp i skyene og de har begge vært her hvert år siden, sikkert 10 år. Nå har hun fått diagnosen cøliaki, så det gir meg en ny utfordring. Derav mitt tidligere innlegg om glutenfri surkål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå