prinsesse vilikke Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Skal sende noen bilder på mail - men når jeg legger de ved og de åpnes - så kommer den pila under bildet sånn at vedkommende kan bla seg videre og se alle bildene jeg har i samme mappe på maskinen min..... Hm...det skal vel ikek være sånn? Hvordan gjør jeg dette - sender bilde på mail - uten å få med denne pila - men bare det ene bildet? Og hvordan får jeg til å sende flere bilder på samme mail - nedover på siden? Får alltid det av venner når de sender bilder - mens mine må du åpne 1 og 1 i vedlegg Håper noen kan hjelpe meg
* 5 om dagen * Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 du må bare hente et og et bilde,ikke hele mappa,for da sender du alle. på min e-post,så trykker jeg bare legg til fil, og finner det jeg skal sende,og etter det så får jeg muligheten til å sende flere. jeg bruker å sende fra msn,noe annet kan jeg ikke....hehe..
nickoline og supermann Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 du trykker legg ved - så får du velge bilder. noen ganger kan du klikke på mange bilder samtidig. andre ganger må du laste ned et og et... da står det laste ned, eller legg ved.... er det hotmail du har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå