Gå til innhold

Da har vår engel kommet til verden (obs sterkt innlegg)


Gjest

Anbefalte innlegg

Lille mirakelet skjedde den 18/12 kl 0419, etter 23 timer i fødsel.

Det er det deiligste jeg har opplevd... vårt barn var født..

Hun ble tatt rett til intensiven og undersøkt, de fant 4 meget alvorlige hjertefeil og skal opereres flere ganger.

Den første operasjonen var i går, og var vellykket.

Vi har hatt og har de verste dagene i våres liv, hvor vi har sett på barnet vårt kjempe for livet. Og hun kjemper som en tapper liten kriger fortsatt.

Hun er så utrolig sterk!!!

Men å se hva en liten uskyldig baby kropp kan hamle opp med, er mer hjerteskjærende enn hva ord kan beskrive.

 

Men hun skal klare seg! Takk kjære gud for livet... Og for alle engler som passer på barnet vårt.

 

Jeg ønsker dere alle lykke lykke til med deres fødsler, og deres barn.

Og ta aldri noe forgjeves, livet er dyrebart, nyt hvert sekund!

 

Da takker jeg for meg her inne, og for all støtte og gode ord og råd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ord blir fattige i en sånn stund,men jeg skal tenke på dere og be for den lille tapre tulla! har selv et tantebarn som er født med alvorlige hjertefeil,som bare noen få i norge har,vært igjennom fler oprasjoner og han er i dag en sprudlende gutt! legene er dyktige og vil gjøre alt de kan for din dyrbare lille skatt=)

 

ønsker dere all lykke fremover,ta vare på hverandre og er så enig i det du sier om å ikke ta noe for gitt! det lærte jeg meg også etter at tantebarnet ble født! nok en gang,mine varmeste tanker til dere<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gullet deres. Det var sterkt å lese historien din, og jeg kommer til å følge med dere. Sender varme tanker og lys.

Det her kommer til å gå bra.

En stor klem fra meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...