Gjest Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Ønsker med dette å sende julekort til dere alle sammen!!!! Måtte dere ha ei fin og fredfylt julefeiring med nære og kjære!!! Ta godt vare på dere selv!!! Mange juleklemmer fra meg..... !!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Tusen takk God jul til deg også Håper du koser deg masse på julekvelden. Klem fra meg
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Du har et kanonfint nick TROYA.... det heter hunden vår... haha! God jul!
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 God jul alle sammen! Her i nord koser vi oss, og lillegutt på 2 år gleder seg til å åpne pakker i ettermiddag. Tenker det blir stas. kos og klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå