Gå til innhold

GOD JUL; ALLE SAMMEN!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker med dette å sende julekort til dere alle sammen!!!! Måtte dere ha ei fin og fredfylt julefeiring med nære og kjære!!! Ta godt vare på dere selv!!!

 

Mange juleklemmer fra meg..... !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk God jul til deg også :) Håper du koser deg masse på julekvelden.

 

Klem fra meg :)

Skrevet

Du har et kanonfint nick TROYA.... det heter hunden vår... haha! God jul!

Skrevet

God jul alle sammen! Her i nord koser vi oss, og lillegutt på 2 år gleder seg til å åpne pakker i ettermiddag. Tenker det blir stas.

 

kos og klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...