Bella_mamma til Benita Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har kommet på to navn som jeg synes er veldig vakre:-) Linea vis det blir jente og joachim vis det blir gutt. hva betyr Joachim og Linea?
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Guttenavnet er en kortform av Joakim, som er utledet av en sammentrekning av de hebraiske navnene Jehoiachin som betyr "Herren har fastslått", og Jehoiakim som betyr "Herren har oppreist". Linea fant jeg ikke forklaring og betydning på.
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Hei! Synes begge navne er kjempe fine Fant linken til der jeg hadde sett Linea før (siden du allerede fikk svar på Joachim) http://www.thinkbabynames.com/meaning/0/Linea
Bella_mamma til Benita Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2008 Tusen takk for hjelpen:-)god jul
Vil Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Det er bare å se på navneguiden i den orange feltet til venstre på siden. Sitat: Linnea: blomsten Linnea, som fikk navn etter den svenske botaniker Carl von Linné, navnebruken øker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå