Hakkamella Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 I dag griner jeg for alt og ingenting. Griner fordi de sier GOD JUL på tv, fordi de spiller julemusikk, fordi mannen min må være på jobb, fordi jeg er gravid, fordi jeg lengter etter babyen min, fordi jeg er glad i familien, fordi jeg skal ha vossakorv til middag, fordi jeg tenner lys og det ble så koselig, fordi jeg ikke har orket å bake eller styre til jul... flere grunner? Ja, tenk en grunn, og vit at jeg helt sikkert feller noen tårer pga det og. Andre som har det slik i dag?
Giinaღ Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 hahaaa... unnskyld, ikke meningen å le, men det er jo litt komisk også :-) Det rare er at akkurat slik har jeg hatt det også i dag. Griner av ALT!!!! Og det er ganske slitsomt for å si det mildt. Og de hormonene skal visstnok ikke forsvinne med det første heller....
mas0 Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Jeg blir også rørt av alt! Men ikke bare i dag. Var på flyplassen i går og det å se folk klemme og være glade for å møtes... måtte bare vente ute, kan jo ikke gråte helt åpenlyst God jul!
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Ja det bikke i stad! Gubben har vært på jobb i dag, og jeg har hatt småtten hjemme på 15 mnd alene og da blir bekkenet enda værre(guben er 80% sykmldt så er deilig å ha han hjemme, men har desverre ikke det på tirsdager og det merkes... Har gått tålig greit i dag, men småtten i magen har romstert ca i hele dag, han ligger i tverrleie så i seteleie og det er slettes ikke behagelig! Så kom gubben hjem, og han fortalte at det var ikke sikkert han fikk ordna den eksterne harddisken og at vi får besøk 16.30. Alt av bilder flere år tilbake ligger på den disken, og alt av skriv og brev!!! og jeg orker ikke tanken på besøk.... Gubben skulle kjøre minsten til svigers for at han skal ligge der i natt så begge vi to får litt mer søvn. Han er kiss barn og nå når det har blitt bedre så har han blitt en smule avhengig av oss og sover veeeeedlig urolig eller lite på natta ofte, og det skal vi ta i romjula men ikke før jula.....og da rekker han jo ikke hjem til evnt besøk, og 7åringen vår er borte hos mine foreldre og han kommer hjem snart og da ble bare det det der aaaalt for mye så når han spurte om jeg ikke kunne bli med han å kjøre minsten så tilte det for meg. det ble hvertfall for mye å sortere der og da. Så da var det å grine da, og han prøvde så godt han kunne, og ville ha et lite kyss før han dro, men det orka jeg hvertfall ikke når alt bare raser nedover innvendig, og da han dro så fikk jeg fullstendig panikk for om det skulle skje han noe på bilturen og jeg fikk jo ikke sagt hade til minsten for han ar allerede satt i bilen da jeg bestemte meg for å være hjemme or jeg begynte jo bare å grine, så da får jge dårlig samvittighet for det osv osv osv osv. Så jeg fikk nå gubben til å avlyse besøket for det orker jeg ikke rett og slett....ikke noe morro å sitte rødsprengt i tryne å ta i mot besøk nr gubben ikke er hjemme igjen engang...... Så ja hormonene og slitenhet er ordet om dagen og begynner å grue meg til i morgen også da julekvelden skal være her....veit at jeg kommer til å bli pumpa sjøl om jeg slipper å gjøre så mye og har hjelp. Det er jo slitomt bare å ha kaffebesøk vettu, men å dra bort på juleaften var uaktuelt med få dager til termin og to unger+hund og hester som vi må hjem igjen til å fore osv....
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Heia, den dagen hadde jeg igår. Vi var ute å shoppet litt. Vi skulle ut å kjøpe amme bh. Å jeg står å prøver i prøverommet. Da kunne jeg se strekkmerkene sååå veldig godt. Vi satte oss i bilen å da kom alt. Jeg tenkte på at alle skilte seg idag 2008, å at jeg bare var stor å ekkel. Jeg vil være den peneste for typen, å at jeg aldri kom til å gå i bikini igjen. Osv... Typen min er så utrolig søt, han trøstet og var utrolig flink med å roe meg ned. Å jeg elske han! =D å han elsker meg. <3 =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå