Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Er det bare jeg som får den føleslen av at her inne er all alkohol forbundet med fyll. At det er fy fy og ta seg ett glass vin eller en øl med barn til stede. Lurer på hva slags forblder man blir ved å si fy fy om all alkohol til barna for så å drikke i "smug". Da vil jo barna tro at det er greit å drikke i smug siden forelrene gjør det. Mye de samme om røyking har flere venner som smugrøyker både for barn og foreldene sine, noe jeg ikke forstår meg på. Man å så for det man gjør og ikke gjemme seg bort.
Gjest -<<- Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Det er neppe bare deg. Det er veldig sjelden folk er helt alene om meningene sine her inne. Men jeg har ikke samme inntrykk. Har sett temmelig mange her argumentere for at de uten problemer tar seg et glass vin eller to til maten med ungene til stede.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 tror nok de fleste her drikker vodka blandet med et eller annet som ikke gjør at sprit smaken forsvinner... Ingen som skjønner at det går ann og drikke litt vin/øl ol. bare for kos og smaken uten og bli full..
Gjest -<<- Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Nei, for det er det nok bare du som har skjønt.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Jeg er iallefall en av dem som sier fy fy til alkohol foran barna, men for all del, jeg drikker ikke i smug selv heller. Smaker aldri alkohol i det hele tatt. Syns man kan mene hva man vil om den saken, i rl har jeg fått inntrykk av at det må være noe galt med meg fordi jeg ikke drikker. Eller at jeg er veldig kristen, noe jeg ikke er heller. Om man mener noe, bør man iallefall stå for det, og ikke finne på dumme unnskyldninger.
børdi Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Her drikker vi et glass vin til maten på julaften, og jaggu gjør vi ikke det på nyttår også,, Ser ikke helt problemet med det. Forandrer ikk personlighet etter et glass vin. Må være lov å kose seg med et glass vin eller øl.. Men har samme oppfatning som deg... Her inne har alt en tendens til å bli blåst ut av proposjoner.. hehe God jul
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 Er så veldig enten eller her inne synes jeg. Jeg drikker ikke, og det er ikke no feil med meg for det. De som drikker, og liker det, må for all del gjøre det. Men det må være lov til å mene noe annet enn andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå