ble_mamma_6august 09 Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Begynte å få kvalme denne uken, gikk rett på apoteket og kjøpte meg to armbånd. Det herer Sea-Band. * Akupressur-armbånd Naturlig hjelp mot kvalme Virker mot morgenkvalme og reisesyke koster ca 150kr. Virkelig til å anbefale God jul!
OhBaby! Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 er nok veldig individuelt!! funket ikke i det hele tatt på meg,ingenting funker,desverre. men seff. veldig bra at det funker for deg!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 hva med å prøve akupunktur? viss du er veldi plaget da
OhBaby! Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 jeg har prøvd ALT. sykemeldt snart en mnd nå. fådd beskjed fra lege og sykehus,om å være hjemme og ligge og vente på at det går over.. er 11 uker i dag,og vert dårlig i 7-8 a dem nesten. så jeg er ganske opgitt.. men jeg er ikke den eneste som har det slik. jeg får bare trøste meg med at det kommer noe fantastisk ut av dette til slutt
meg & to små vampyrer Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 seaband hjelper ikke meg heller. Jeg kan egentlig få akupunktur gratis av mamma, men jeg tror ikke på det, så dropper den. Heldigvis er kvalmen så av og på her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå