Gå til innhold

Liker du de samme gamle julefilmene som sendes hvert år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på Grevinnen og hovmesteren, f.eks. Jeg ser aldri på det, synes det er kjedelig at det samme sendes. Det har ikke så mye å si, egentlig, for jeg har bedre ting å gjøe enn å se på tv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg MÅ se på grevinnen og hovmesteren, det er tradisjon! Ler av de hvert eneste år også. Lurer på å holde snupp våken i år så hun får sett det. Sikker på at hun kommer til å le hun og.

Når kl er passert 20 i kveld så er vi nok ferdig med forberedelsene, da blir det gløgg (med vin oppi til oss voksne), fenalår, rømme og flatbrød og sikkert litt godis også. Da er det JUL! :o)

Skrevet

jenta mi på 7 år, så grevinnen og hovmesteren for første gang i år.... å hun lo til ho grein...hehe...morsomt:)

Skrevet

Grevinnen og hovmesteren synes jeg bare er teit, pleier å finne på noe annet å gjøre mens det går, for samboern MÅ se det. 3 nøtter til askepott må jeg ha i bakgrunnen, er ikke alltid jeg har tid til å se på det, men det må stå på.

Skrevet

Ja er koselig å få med seg de samme filmene. Er liksom tradisjon. Føler jula mangler noe uten de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...