Gå til innhold

En ny juletradisjon er startet =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag pakka vi inn leker, dro til byen og la den under julegrana på torget.

Stod ei dame fra Frelsesarmeen der som sa vi kunne legge den under så skulle de ta den med seg når de dro.

 

Så håper vi at en eller annen gutt eller jente som ikke har det så godt, og som kanskje ikke får gaver, får gleden av å få en pakke til jul =)

 

Mini er litt for liten til å skjønne det ennå (16 mnd). Men syns dette blir en koselig juletradisjon i årene fremover =)

 

Ei riktig god jul til dere alle =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snill og god du er=o)!!!

 

Flott tradisjon!

 

En riktig god Jul ønskes deg og dine.

Skrevet

Ja er det ikke rart hvordan ting får et annet perspektiv når man selv får barn?

Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har tenkt i disse baner før jeg fikk barn selv.. :/

Men bedre sent enn aldri, ikke sant? :)

 

Riktig god jul til deg og dine også =)

Skrevet

Så flott! Det er en veldig fin tradisjon, særlig når barnet ditt blir større og skjønner mer av det:)

 

Ønsker dere ei riktig god jul og et godt nyttår! Kos dere masse.

Skrevet

Ja hu skjønte ikke så mye av det nå, men mamman hadde så lyst, hehe..

Så da starta vi like greit i år =)

 

Ønsker dere også ei riktig god jul og et innholdsrikt nytt år =)

Skrevet

det hadde vi tenkt å gjøre og men har ikke fått gjort det. dumt...

 

vi har startet ny tradisjon og.. satt ut julegrøt til nissen..;) stor stas for snuppa på 2 år. hehe. må bare huske å tømme skålen før hun våkner..;)

Skrevet

vi har gitt penger til frelsearmeen.. gjør vi vært år...

Skrevet

Håper den kalenderen kommer i salg hvert år framover! Sånn kunne jeg tenkt meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...