Salto&lille flikkflakka Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 I dag pakka vi inn leker, dro til byen og la den under julegrana på torget. Stod ei dame fra Frelsesarmeen der som sa vi kunne legge den under så skulle de ta den med seg når de dro. Så håper vi at en eller annen gutt eller jente som ikke har det så godt, og som kanskje ikke får gaver, får gleden av å få en pakke til jul =) Mini er litt for liten til å skjønne det ennå (16 mnd). Men syns dette blir en koselig juletradisjon i årene fremover =) Ei riktig god jul til dere alle =)
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Så snill og god du er=o)!!! Flott tradisjon! En riktig god Jul ønskes deg og dine.
Salto&lille flikkflakka Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 Ja er det ikke rart hvordan ting får et annet perspektiv når man selv får barn? Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har tenkt i disse baner før jeg fikk barn selv.. :/ Men bedre sent enn aldri, ikke sant? Riktig god jul til deg og dine også =)
Vrimle Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Så flott! Det er en veldig fin tradisjon, særlig når barnet ditt blir større og skjønner mer av det:) Ønsker dere ei riktig god jul og et godt nyttår! Kos dere masse.
Salto&lille flikkflakka Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2008 Ja hu skjønte ikke så mye av det nå, men mamman hadde så lyst, hehe.. Så da starta vi like greit i år =) Ønsker dere også ei riktig god jul og et innholdsrikt nytt år =)
mai mammaen til to Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 det hadde vi tenkt å gjøre og men har ikke fått gjort det. dumt... vi har startet ny tradisjon og.. satt ut julegrøt til nissen.. stor stas for snuppa på 2 år. hehe. må bare huske å tømme skålen før hun våkner..
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 vi har gitt penger til frelsearmeen.. gjør vi vært år...
Gjest Sauen - preggers Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 Læreren min startet opp noe veldig fint i fjor: http://www.vl.no//eceRedirect?articleId=3166021&pubId=1156064 blir disse kalenderne solgt fremover kommer jeg absolutt til å kjøpe dem! Viktig å lære barna at julen handler like mye om å gi som om å få.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Håper den kalenderen kommer i salg hvert år framover! Sånn kunne jeg tenkt meg!
Gjest Sauen - preggers Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Ja, det håper jeg også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå