Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Det var bare over unge mennesker, og alle var damer på 20 år. Kunne ikke se navnene deres, men det sto kjælenavn på den ene, og en annen dødsannonse sto det "kom i begravelsen, så får du se hvem det er". Veldig ekkel og merkelig drøm. Noen som vet betydingen av en sånn drøm?
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Det kan bety noe sånt som endringer på en eller annen måte. Eller angst for å dø fra noe kjært. Når en får barn er redd for at noe skal skje. Det behøver jo ikke bety at noen skal dø, bare at du er redd for det. Det var jo bra det ikke var navngitte personer. Jeg drømte at jeg leste dødsannonsen til en venninne av meg. Dette var natten før hun fikk kreftdiagnose, og 3 mnd. etter så døde hun.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 huff hater sånne drømmer! for meg er det ekstra ille, da det viser seg att jeg er sanndrømt.... (MANGE tilfeller hvor drømmene mine har blitt sanne, isj!)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Jeg er også sanndrømt, så det var ekkelt. Men tror ikke det betyr at noen skal dø. Jeg skjønner ikke helt hva det betyr,men forstår drømmen ville si meg noe. Det var ordentlige annoser, med alder, men altså ikke navn. Men det var jenter som var 20 år. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå