Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Skal for første gang i mitt liv henge opp en liftgardin.. Men ikke søren om jeg vet hvordan..... Den er kjøpt hos Ellos, og med er det noen kroker og en håpløs tegning som sikkert var ment å skulle forklare.... Noen som vet?? Uten gardinstang..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. desember 2008 Ingen som har hengt opp sånne??
hysterika Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Du skal sanndynligvis skru krokene i vinduskarmen over vinduet (blir jo egentlig over vinduskarmen, over der som blomster o.l. kan stå - skjønner du?), og så hekter du krokene som allerede sitter i gardinene i disse. Skjønte du?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2008 Ja, takk. Er vel det jeg har kommet frem til også her eg har sittet å klødd meg i hodet.. Tullete tegning da man.. Ser ut som om man skal skru de fast i taket.. men såppas skjønner jo jeg at ikke går også da... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå