Lille trollmor og en blå mage Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Har hatt tegningsblødning og masse slim i dag... Har murrende menssmerter nå. Hvor lang tid brukte dere fra dette startet, til riene var i gang? (Jeg er forresten andregangs). Er det noe håp om at jeg rekker å føde før kl 00.00???? Vi har tippet julaften hele veien, og jeg er 10 dager over termindato i dag.. Hjeeelp:o)
Med spire nummer fire<3 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har ikke startet slik med de andre fødslene, de har startet med vannavgang. Ville bare ønske deg lykke til, og seff håper vi du får idag og ikke imorgen!!
Lille trollmor og en blå mage Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 Tusen takk:o) Vasker hus til den store gullmedaljen i håp om at å være i bevegelse påskynder det hele.
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 massemassemasse lykke til:) beste julegaven dette;o)
Itsrejk Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Spennende! Jeg har ikke noen erfaring med den type fødselsstart jeg heller; Ble satt igang sist, og startet med vannavgang. Men ønsker deg masse lykke til med fødselen!
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Så spennende da:) Slimproppen min gikk ved første fødsel og to timer etter gikk vannet og deretter raste det på med rier, men de var ikke effektive så gikk over til neste døgn, men ettersom det er andre fødsel for deg så kan det jo hende at bare det skjer mer så skjer det fortere(i forhold til gjenomsnittet sier de hvertfall) Kan jo ta over et døgn før du kommer i fødsel også da så du bikker over på 1dag jul:)
SommerBris Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Hei, hvordan går det med deg? Har å hatt blødning idag, begynte for ca 5 imer siden. Hatt litt mensmurringer og litt murring i ryggen-men ikke vonde rier. Min forige fødsel begynte med blødning, men da fikk jeg riene så å si med en gang. Nå har jeg egentlig gått og ventet i noen uker, og regnert egentlig med at jeg ville føde til termin. Men nå er jeg staks 5 dager over og det ser ut til at hun kan komme på julaften... Klart jeg gleder meg til å se jenta mi, men syns litt synd på henne med det å evnt få bursdag på denne dag.. men men.... Hvor skal du føde....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå