våken_om_natta Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Den hun hadde på seg i siste episode? Hun hadde også en sånn fin rød en i starten av serien, da hun danset med gutta. Hvor kjøper man disse klærne? Sånn med hjerter på...
Jojo x3 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Mojo tror jeg- har lyst på sånn selv jeg! har også none som ligner på en annen butikk/nettbutikk, men husker ikke igjen hva den het. Søk på hjerter+design....
Miramor Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Mange av disse TV-damene går med kjoler fra Tulip & Tatamo. De er med hjerter på.
våken_om_natta Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2008 Søkte på Mojo og der fant jeg ufattelig mange flotte kjoler, så nå håper jeg at jeg får litt penger til jul gitt...
hedda:-) Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har en kjole fra Mojo, den er jeg veldig glad i )) De syr etter dine mål så du får en kjole som passer akkurat din kropp. I tillegg er de veldig serviceinnstillte! Absolutt et godt kjøp:-D
ape Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Jeg MÅ kjøpe meg en sånn kjole etter nyttår. Var å skulle se etter en i går, men da hadde butikken stengt til etter nyttår:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå