Kvitrebekk Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Vi skulle egentlig feire jul hos min manns familie på en annen kant av landet. Pga at jeg og datteren vår nå har blitt syk, ble det bråbestemt på fredag at vi ikke skulle reise allikevel. Vi ville jo gjerne at de skulle få gavene allikevel, så mannen min fant på nettet at Posten har en overnatten-garanti man kan betale ekstra for. Han dro derfor til postkontoret på lørdag og ville sende det med denne garantien. Det var greit og han betalte over 400 kr for å sende 3 bildekalendere av lillemor samt 3 bilder fra fotograf uten ramme. Altså ikke verdens tyngste sending! Nå har ikke gavene kommet frem. Og når vi ringte til Posten får vi beskjed om at denne garantien ikke gjelder ved juletider!!!!! Men allikevel har de solgt oss dette "produktet" og tatt seg veldig godt betalt! Dersom det ikke var større sjanse for å få frem forsendingen kunne vi jo bare sendt det som vanlig post! Dette synes jeg er lureri! Jeg har ikke lyst til å gi meg på dette. Synes de bør refundere overskytende i forhold til ordinær sending. Hva synes dere?
Gjest -<<- Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Klart de bør. Men lykke til med å få det gjennom...
hysterika Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Jeg synes heller ikke at dere bør gi dere, men det kan jo fortsatt tenkes at gavene kommer frem i morgen!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Jaja, det er jo en menneskelig feil da som har skjedd, med at funksjonæren som solgte dere tjenesten kanskje ikke var klar over at dette ikke gjaldt i juletider (her selv jobbet med post i butikk som deltidsansatt og det var MYE vi ikke visste av slike finesser..eneste vi "kunne" var å levere ut pakker og selge frimerker) Ring eller gå tilbake på kontoret, vis kvitteringen og få pengene tilbake? Kjipt hvis gavene ikke rekker å komme frem, men det ble mye smelling for noe som tilsynelatende har en enkel løsning..
prekæs Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Var mottaker hjemme da de skulle leveres? Hvis ikke havner de på nærmeste postkontor. Er de uheldig har pakkelappen i postkassa havnet sammen med reklamen som mange hiver...sammen med pakkelappen. Du kan spore pakken ved hjelp av nummeret på pakken din. posten.no
Kvitrebekk Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2008 Ja visst dersom de betaler oss det tilbake, er det jo greit. Ikke noen krise at gavene ikke er kommet frem. Men når vi ringte og klaget så innrømmet de jo ikke akkurat feilen. Derfor jeg ble litt irritert. Skjønner godt at hun som satt i kassen kanskje ikke visste om dette. Men da bør de rette opp feilen de har gjort. Og de har ikke forsøkt å levere dem. Vi har allerede sjekket sporingen av pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå