Mammarama=) Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Frank?? Svigerfar og hans far igjen heter det, så det blir ren oppkalling.. De Frank(ene) som jeg kjenner er alle snille gutter/menn. Og vi har egentlig alltid tenk at om vi får en gutt skulle det bli det navnet. Men har blitt litt i tvil nå når jeg er gravid om det ikke passer til en liten baby.. Hva assosierer dere ved det navnet???? Nå vet vi jo ikke enda om det er en gutt=) Men takker for svar..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Pappa heter det, og en av fetterne hans + en barndomsvenn av meg, så du kan trygt si jeg har utelukkende positive asosiasjoner til navnet. Vet ikke om jeg ville ha brukt det selv da, men synes ikke det er rart på noen måte
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Det er et helt vanlig navn-ikke noe jeg ville brukt selv, men alle har ikke lik smak og godt er det. Hvis dere liker det så synes jeg dere skal bruke det som hun over her skriver så er det ikke noe rart på noen måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå