Gå til innhold

Hva synes dere om dette gutte navnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frank?? Svigerfar og hans far igjen heter det, så det blir ren oppkalling.. De Frank(ene) som jeg kjenner er alle snille gutter/menn. Og vi har egentlig alltid tenk at om vi får en gutt skulle det bli det navnet. Men har blitt litt i tvil nå når jeg er gravid om det ikke passer til en liten baby.. Hva assosierer dere ved det navnet????

Nå vet vi jo ikke enda om det er en gutt=) Men takker for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal det passe til babyen da? Barnet er da ikke baby så lenge, og han er lenger voksen enn han er baby, så kan ikke skjønne hvorfor navnet skal passe mens man er baby. Finn et kallenavn så lenge han er baby, så kan man bruke Frank når han blir større....

Jeg for min del liker ikke navnet Frank, assosierer det med en rampete tenåring, vet ikke hvorfor.... men smaken er som baken :o)

Skrevet

Det der med navn er så innmari personlig - det viktigste er jo at dere føler at det er riktig, at dere er komfortable med navnet selv ;-) Personlig tenker jeg rødmussete rørlegger eller noe når jeg hører navnet Frank, men det vil jo alltid være sånn at noen har assosiasjoner om ikke nødvendigvis er positive, til navn som man selv liker eller har bestemt seg for :-)

Det eneste rådet jeg har er at man ikke oppkaller barna sine etter besteforeldre eller andre hvis man selv mislilker navnet, eller føler at det er helt feil. Da får man heller, til nød, ta det med som et mellomnavn. Et som ikke brukes, men som står der på papiret ;-)

Lykke til, og god jul ! :-)

Skrevet

Hvis du er i tvil så kan du vel ha Frank til mellomnavn? Så kan gutten din bestemme selv når han blir eldre om han vil bruke det? Det skal ikke være lett nei ;)

Skrevet

Jeg tenker med en gang på den reklamen hvor det er noen som roper Fraank - Frank - Frank.... (eller noe i den duren). *smiler litt*

Men ellers har jeg hatt en i paralellklassen min hele oppveksten som heter Frank, så navnet er helt vanlig for meg!

Skrevet

synes det er litt kult egentllig! =)

Skrevet

hehe=)Jeg smilte for meg selv nå=)Hadde en minigris med navn Frank for noen år siden. Så navnet i seg selv minner meg om minigrisen=)Men det er noe jeg forbinder det med =) lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...