Stine? Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Ja, damer da er jeg inne på 2.trimester=) Er så glad for at jeg kan si det, for har hatt en bf som har vært totalt fraværende og prøvd alt han kunne til å presse meg til en abort! Men her er jeg:) Gravid og lykkelig:) Ønsker alle en riktig god jul =)
Mammarama=) Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer og velkommen hit=) God Jul!!!
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Så godt å se deg her inne!! :-)) Ha ei rigtig god jul og kos deg med at du har tatt det rette valget for deg selv.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Flott å se deg her =) Nå må du kose deg masse med den voksende magen og ikke minst kose deg glugg ihjæl i jula. Er sååå utrolig glad på dine vegna at du aner ikke=) Ha en fantastisk fin jul!=) *Juleklem fra meg*
Anita*født* Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Du gjør rett tro meg.....Var selv på UL i dag og guud for en gave... lykke til hører visst til her inne jeg oxo nå... Ble satt litt frem på UL
første lykke Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Jeg kom også inn her, på søndagen var det har sett frem til det ja! Men syns ikke begynnelsen på 2.sem er så stort som jeg trodde. Er mye lei meg, og har stikkende smerter i magen stort sett hele tiden. Men er vel sånt en må regne med.. gleder meg til magen blir større og til å kjenne liv inni der..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Velkommen inn hit snuppa;) Du er vel den jeg syntes det er aller hyggligst at kommer inn her;) Masse,masse lykke til Og ha en flott jul med dine kjære som støtter deg og er glade i deg for akkurat det valget du har tatt;) Stooooooor klem
Stine? Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2008 Hei igjen dere:) Er så glad for at jeg er her inne, at det kan ikke beskrives! Idag startet juleferien og jeg har fortalt nyheten til hele familien. Jeg var på ikea og kjøpte en ramme og på nille og kjøpte masse klistermerker og slike ting man lager kort av med tema baby, så laget jeg liksom min egen ramme:) Inni skrev jeg et dikt Du kan ikke med det samme fyllet få til denne ramme Men til juli neste år du et duggfriskt bilde får For storken den vil komme innen sommeren er omme Ga det til den blivende oldemor og hun begynte å gråte, og sa at det var den beste julegaven hun noen gang hadde fått:) Mamma fortalte det til hele familien at hun skulle bli mormor, og det tok en liten tid før familien skjønte hva som var på gang! Men da hev de seg rundt meg og ble kjempeglade:) Så fornøyd jeg er nå Jeg skal bli mamma, og har hele familien min i ryggen som støtter meg
Mamma´n til lillemor Skrevet 24. desember 2008 #9 Skrevet 24. desember 2008 Gratulerer med vel overstått 1. trimester. Jeg er her på første dagen i dag. Er så glad for at første etappe er over. Selv om jeg teller ned dager så tror jeg nå at jeg kommer til å roe meg litt mer og nyte svangerskapet. God Jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå