♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Kjøpte denne på tilbud på Barnas Hus for noen uker tilbake og damen som satte de sammen til oss sa det var greit å smøre julene innimellom. Det gjør vi allerede på Emmaljungaen vi har, men der tar vi av selve hjulet. Og der stod det i bruksanvisningen, noe jeg ikke fant til Carena Easy vogna. Noen som vet hvordan en smører julene på en Carena Easy??
lille sprelle Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 ehh . vi bare smørte der vi kom til (spray), vet ikke egentlig om det funket så bra, for vi har ikke brukt den siden....
Gjest irismor Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Det aller beste og enkleste er å smøre med zalo =0) Du setter vognen over noe avispapir eller lignende. Så spruter du zalo rett inn der hvor stangen og hjulet møtes. Snurr gjerne hjulet litt rundt så det får smørt seg skikkelig. Går like bra med ordentlig smørning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå