Gå til innhold

Noen andre som har Carena Easy?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte denne på tilbud på Barnas Hus for noen uker tilbake og damen som satte de sammen til oss sa det var greit å smøre julene innimellom.

 

Det gjør vi allerede på Emmaljungaen vi har, men der tar vi av selve hjulet. Og der stod det i bruksanvisningen, noe jeg ikke fant til Carena Easy vogna.

 

Noen som vet hvordan en smører julene på en Carena Easy??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehh . vi bare smørte der vi kom til (spray), vet ikke egentlig om det funket så bra, for vi har ikke brukt den siden....

Skrevet

Det aller beste og enkleste er å smøre med zalo =0)

 

Du setter vognen over noe avispapir eller lignende. Så spruter du zalo rett inn der hvor stangen og hjulet møtes. Snurr gjerne hjulet litt rundt så det får smørt seg skikkelig.

 

Går like bra med ordentlig smørning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...