Gå til innhold

Blødning i uke 7..uff mister jeg nå da??:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynte å blø nå for et kvarters tid siden, det var friskt blod og det var ganske mye. Foreløpig har jeg ingen smerter men blødning så tidlig er vel sjeldent et godt tegn......?? Noen som kan noe om dette? Jeg har stresset og båret en del og vasket de siste dagene det kan jo være det som utløser det...:( Trist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det viser seg at du mister så er det verfall ikke din feil!!!!!

Det samme skjedde med meg i mars, jeg var 7uker på og begynteå blø. Jeg blødde masse frisk blod, men hadde ingen smerter. Desverre mistet jeg...

Men 2mnd etter på var jeg gravid på nytt og er nå 32 uker på vei.

Lykke masse til.

Skrevet

Du må nesten bare vente og se hva som skjer, dessverre er det ingenting du får gjort.

Hørt om mange som kan blø uten at de mister så du får ikke miste håpet enda.

Da jeg mistet første gangen jeg var gravid - uke 8 så blødde jeg bare litt, men hadde veldig vondt. Etterhvert så kom det ut klumper...Så sålenge det er friskt blod er det håp vil jeg tro.

Du får bare tiden til hjelp og håpe på det beste..Det at du har vasket osv. har ingenting og si, men det er lett og tenke sånn.

Er mange som mister en eller annen gang. Er mer vanlig enn uvanlig-det blir bare ikke snakket om.

Jeg ble gravid igjen etter en mens...Og da gikk alt bra:)

Lykke til-krysser fingrene for at det skal gå bra:)

Skrevet

jeg har blødd flere ganger gjennom svangerskapet, men er da fortsatt gravid:) lykke til, jeg er i uke 35 idag:)

Skrevet

Blødningen gav seg ganske kjapt og ingen klumper kom ut så jeg tror det "bare" var en liten blødning:) Får håpe det ikke er noe galt. Ser jeg skrev over at det var mye, men når jeg tenker etter kom det ikke ut nok blod til et mens engang og om man mister blør man vel ganske mye. jeg tror og håper på det beste:) God Jul!

Skrevet

Hei:-)

Høres ut som et sprengt blodkar igrunn. Jeg hadde en styertblødning i uke 9 med gutten min, da blødde jeg MASSE på kort tid, men heller ikke klumper. UL neste dag viste at alt var bra og gyn sa at ho hadde gode erfaringer med denne typen blødninger:-) Det var verre odds når blødningene eskalerte og varte over lengre tid. Få en henvisning til tidlig ul så får du iallefall sjekket at alt er som det skal:-)

Lykke til og god jul:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...