Gå til innhold

Jeg er i uke 5-6 og


Anbefalte innlegg

Skrevet

det kommer litt rosa "utflod" altså tynt tynt blod. Er dette et tegn på at jeg bør ta det med ro?

 

Mener jeg hadde det sist graviditet og, men da tok jeg det jo med ro! nå har jeg jo en vilter liten tass å passe på og jula kommer jo som kjent i morgen. Huff VIL IKKE miste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, håper jo på det da. Heldigvis lite å gjøre på jobb i dag, så får ta det med RO!

 

HI

Skrevet

ja, det er jo noen som blør da, som må ta det med ro. Blør du mye? hvis det er "litt" mye dra til legen. Sånn at du får bekreftet at alt er bra så får du sikkert beskjed om og ta det med ro...

God jul :)

Skrevet

Nei, det er ikke mye. bare litt rosa. Skal ta det helt med ro resten av julen nå så. Ikke bære noe, ingenting :)

 

Takk for trøstende svar selv om dere egentlig ikke vet noe :) hehe, bare digg å få det ut:)

 

God jul til deg og :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...