Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 det kommer litt rosa "utflod" altså tynt tynt blod. Er dette et tegn på at jeg bør ta det med ro? Mener jeg hadde det sist graviditet og, men da tok jeg det jo med ro! nå har jeg jo en vilter liten tass å passe på og jula kommer jo som kjent i morgen. Huff VIL IKKE miste!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Ja, håper jo på det da. Heldigvis lite å gjøre på jobb i dag, så får ta det med RO! HI
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 ja, det er jo noen som blør da, som må ta det med ro. Blør du mye? hvis det er "litt" mye dra til legen. Sånn at du får bekreftet at alt er bra så får du sikkert beskjed om og ta det med ro... God jul
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Nei, det er ikke mye. bare litt rosa. Skal ta det helt med ro resten av julen nå så. Ikke bære noe, ingenting Takk for trøstende svar selv om dere egentlig ikke vet noe hehe, bare digg å få det ut:) God jul til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå