Gjest Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Eldstegutten min (4 år) er forkjølet og har lett feber. Han klager i tillegg over at han har litt vondt i tissen, og da jeg fikk se (etter mye overtalelse) ser jeg at han er litt rød og opphovnet på den strengen under. Bør jeg ringe legen (Har sikkert vært der 5 ganger siste uken med minstemann - sukk)?
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Kan være at han er litt småbetent under forhuden. Min eldste har hatt dette noen ganger. Da har vi badet ham i grønnsåpevann, men det er kanskje ikke helt ideelt om gutten din har feber? Bør sitte der i minst 10 minutter. Tar da bare litt grønnsåpe i vanlig badevann. Etter bad renses snoppen med pryisept. Da har han blitt bra på et par dager når vi gjør dette hver dag. Er lege som har gitt oss denne "kuren", så den er ufarlig. Evt bør du kanskje vurdere en tur til legen likevel. Får håpe han kommer seg fort da, er ikke noe gøy å være syk i julen!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 så sant det er en mulig infeksjon og han i tillegg har feber ville jeg tatt en tur til legen! Det går jo ann å ta en telefon og høre hva de synes ihvertfall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå