Lykkelig g~g~j Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har virkelig kjørt meg fast i den store vognverdenen. Har prøvd mange forskjellige vogner og endelig funnet den sportsvognen jeg liker. (GT safari) Tenkte først å kjøpe softbag til denne men er liksom ikke såå lun for den lille ettersom det er fremovervendt kjøreretning. men.... så er jeg gravid igjen da! Har lyst på en vogn jeg kan ha ståbrett på ettersom lillemann bare er 2 år når bebissen kommer! Neon som vet noe om: - bebe confort high trek - bugaboo cameloon - oth - emaljunga city cross evt andre? Hjelp taes imot med STOR takk!
lille je Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Har emmaljunga city jet, samme bag som cross, og sportsdel, bare svingbare forhjul. Er veldig fornøyd med den. Bagen er lun og dyp, og romslig uten å virke stor. God og solid vogn, kanskje litt tung å løfte inn og ut av bil, men jeg nøler ikke med å anbefale den! God å trille, stødig og veldig fin:)
Lykkelig g~g~j Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 vet du om det er mulig å ha softbag i city crossen? er ganske tilhenger av mykbager da de er lett å ta med seg ...
Mazza** Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Heisan, en vogn som er veldig god å trille er Koelstra vogna , kan søkes opp på kolestra.com. Det er sportsvogn, men kan kjøpe bag til å sette på ( men det er hardbag da). Bagen er ikke altfor stor, så lett å ta med seg. Vi har den og er superfornøyde. Du kan jo selvfølgelig ha softbag i den også da, er fremovervendt. Du har ikke tenkt på Phil& Ted søskenvogn da, den og syns jeg er superfin. Veldig kjekkt med setet til 2 åringen når h*n blir sliten av å stå på brett
Lykkelig g~g~j Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2008 jo den er jo faktisk en artig vogn den også men ser liksom litt rar ut hehe... er virkelig littlost jeg.. du vet! finnes ikke en perfekt vogn fra nyfødt og utover... liker egentlig å ha barnet mot meg men gt'en som jeg har nå er fantastisk å trille men er fremovervendt...
lille je Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Jeg TROR ikke det, men er ikke skråsikker. Citybagen er ikke så svær og tung den heller, så slett ikke ille å bære med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå