Mamma*til*Emma Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Shit julaften i morgen.. Er egentlig klar, men trenger litt ekstra julestemning. Hva gjør dere kvelden før kvelden?
celodi Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Vi vasker det siste,kjører på gaverunde,spiser grøt med mandel til kveldsmat og setter ut grøt til nissen.. Når ungene er i seng så sitter jeg og sambo og koser oss,ser noe gøy på tv,og legger pakkene under treet.. Da er det såå godt og slappe av=)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 vi får gjester på grøt nå klokken 13, og i kveld skal vi til min mormor og bytte pakker. sylte og lefse til kveldsmat )
lille je Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Spise lutefisk:) så er det gløgg og godis, noen av oss (feirer med hele familien) drar ut på en liten gaverunde, andre er hjemme og tar imot dem som stikker innom med gaver til oss.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Bilden er ferdig pakket,så snart min mann kommer hjem fra jobb drar vi til mine foreldre. Der skal vi spise hjemmelaget sylte med lefse, kabaret og hjemmelaget øl (uten alkohol). Når vi kommer er treet ferdig pyntet, så vi legger gavene under treet. Ellers så koser vi oss utover kvelden og bare slapper av.
noLadyjustME Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 nei i dag blir det temmelig lite gjort..småen våkna med å spy i dag, så rekner med det blir en rolig dag og kveld for oss 2..men vi skal nok se på tv og høre julemusikk..finne frem alle pakkene vi skal ha med oss i morgen, og ellers det som måtte være av siste finsish )
Ulme Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Spise grøt med ungene til kvelds, sette ut grøt til nissen - Rydde - Vaske - Pynte tre og hele huset - Stryke duker - Dekke bordet - Henge opp julestrømper - Stryke noen klær _ _ _ _ ....besvime i seng kl 02.35 ;-D Dette er forsåvidt blitt en tradisjon...vi stresser ikke mye før lille julaften! Og heldigvis er vi 2 som gjør alt dette i samarbeid :-) Går så fint atte!
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 Vi skal til moren min å bytte gaver. Så skal mannen og jeg ha en speed rydde-og-vaske-hele-huset runde etter at jenta vår har lagt seg..... Håper vi kan få sove lenge i morgen tidlig..... )
*Lissi* Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Skal pynte treet med ungene. Vaske over gulvene og legge på juleduker. Dekke bordet og lage risgrøt til desserten i morgen. Resten eri boks tror jeg:-) Etterpå skal vi slappe av med gløgg og godis. Må se selvfølgelig se hovmesteren i kveld også!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Vi har alltid denne tradisjonen på lille julaften kvelden: Fenalår og spekeskinke flatbrød rømme eggerøre hj.laget potetsalat nytes sammen meg gløgg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå